maandag 20 april 2015

Incolor 2013-2015 & Retired lijst.

KA.s. dinsdag 21 April, is voor ons weer een spannende dag.
Want dan krijgen wij de lijst met artikelen die niet meer terug komen in de nieuwe Catalogus, die op 3 Juni in gaat. Zodra die binnen is zet ik hem hier op mijn Blog en Facebook site!
Staat er iets bij wat je nog graag wilde hebben, geef het dan direct door want Op=Op.


De Incolor 2013-2015 gaat er zeker uit, om weer plaats te maken voor de Incolor 2015-2017!
Spannend he, wat voor kleuren zouden we er nu weer bij krijgen?
Maar wil je nog iets voor deze kleurlijnen hebben geef het dan ook snel door, want ook hiervoor geldt Op=Op.denk aan navulling, inktpads, Cardstock en Markers.
Deze Moederdag doosjes heb ik nog gemaakt met de Incolor 2013-2015 Paper Track DSP.


Wat een mooie kleuren zijn het he! Costal Cabana was echt een van mijn favorieten!
A.s. Donderdagochtend ga ik bestellen, geef je bestelling dan uiterlijk woensdag door.
En kijk woensdag dan meteen even bij de nieuwe Weekly Deals! Je weet maar nooit wat daar bij zit!

Groetjes en geniet lekker van het mooie weertje, Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten