maandag 6 april 2015

Hello You

Deze keer heb ik eens een ander kaartje gemaakt!
Ik heb met de stempel uit de set Indescribable Gift een achtergrond gestempeld in zwart.


En ik heb het ook een keer op aquarel papier gestempeld en met de Aquapainter ingekleurd.


Wij gaan zo direct naar mijn zus voor een paasbrunch, en ik vind het altijd leuk om een kleinigheidje mee te brengen. Wat er in het zakje zit vertel ik niet, maar ze kan het in iedergeval niet raden.


Gebruikte materialen:

Stamps: Indescribable Gift, Crazy about You
Color: Pistachio Pudding, Real Red, Baked Drown Suger
Paper: Watercolor, Typeset
Tools: Hello You Thinlits, Banner punch, Handheld Stapler, Aquapainter 
Embellishments: Organza Ribbon, in color Sequin

Ik wens jullie allemaal nog een fijne tweede Paasdag toe!, groetjes Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten