woensdag 26 maart 2014

Make a Wish & Laatste kans!

A.s. Zaterdag doe ik de laatste bestelling in de SAB periode!
Wil jij nog graag een gratis product uit kiezen bij je bestelling van €60,-, geef dat dan voor Zaterdag aan mij door.


Gisteren ben ik aan de slag geweest om weer eens een mannen kaart te maken, dat is toch altijd lastiger dan voor dames.
De achtergrond stempel Hardwood is daar erg geschikt voor, de tekst en de ster komen van de set Perfect Pennants beide uit de Lente catalogus die nog tot 30 juni loopt.


De onderste Banner ( Bermuda Bay ) heb ik gemaakt met de embossing mal Decorative Dots en komt uit de SAB folder, en mag je dus gratis kiezen bij een bestelling van €60,-.

Het zonnetje schijnt hier en ik wens jullie een hele fijne dag, groetjes Monique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten