zaterdag 29 maart 2014

Gastencadeautjes!

Donderdagavond was de laatste party in de SAB periode. Deze avond was ik bij een vriendin van mij thuis uitgenodigd! Een leuke afsluiting van een hele drukke periode! Maar wat heb ik er van genoten.


Het was een hele gezellige avond geworden en iedereen vond het leuk om aan de slag te gaan om een kaart te maken.
Voor de iedere gast maak ik altijd een kleinigheidje en voor de gastvrouw neem ik altijd iets extra's mee! Er was nog aardig wat besteld, dus de gastvrouw moch dus nog wat gratis uit de catalogus kiezen.

Lijkt het jou ook leuk om een verkoop Party bij jou thuis tegeven, nodig dan wat creative vriendinnen, buurvrouwen of collega's uit, en bel of mail me voor een afspraak. Ik kom graag naar jou toe!
We maken dan gezellig een kaart met elkaar, en iedereen heeft de gelegenheid om wat meer te zien wat Stampin Up inhoud en wat we allemaal verkopen. Aan zo'n avond zitten verder geen kosten verbonden.
Groetjes Monique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten