dinsdag 4 maart 2014

FRESH PRINTS !

Dit setje heb ik gemaakt als voorbeeld voor de afgelopen party's.
Als ik deze kleuren zie krijg ik zin in de Lente, en ik weet niet wat voor weer het bij jullie is maar hier schijnt de zon volop!


Het schilderijtje heeft een achtergrond papiertje van de Fresh prints papier blokje (€8,50) uit de Lente catalogus, de bloemen zijn met de Spiral Flower Die gemaakt in de kleuren Real Red, Coastal Cabana en Blushing Bride. De tekst: Live doesn't have to be Perfect to be Wonderful, van de set Perfect Pennants komt evenals de Spiral Flower Die ook uit de Lente Catalogus!

Het doosje ( 6st voor €5,95) heb ik als demonstratie op de Party avonden afgemaakt om de Spiral Flower Die te demonstreren, het zit vol chocolaatjes en was dan meteen het gastvrouwen cadeautje!.
Op de foto kun je de spiraal zien die je moet oprollen en vast zetten, heel gemakkelijk te doen.
Ik heb er een pareltje in geplakt, en het in een bosje van drie met wat papier krullen en een tekst bannertje als boeketje op het doosje vast gezet.

Groetjes en geniet van het mooie weer, Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten