woensdag 1 maart 2017

Nog 1 maand lang!


De hele maand Maart kun je nog profiteren van alle voordelen van de Sale-A-Bration ( SAB ).
Drie dagen lang leg ik jullie de drie voordelen van de SAB uit.


Vandaag het meest simpele voordeel van de SAB:
Bij elke €60,- die je deze maand nog besteld bij SU, mag je een gratis artiekel kiezen uit de SAB folder.
Je kunt deze folder online bekijken aan de rechterkant van mijn blogsite.


Er staan genoeg mooie gave gratis stempelsets in de folder.
En deze is er een van, de Tasty Trucks Stamp Set, nu gebruikt als ambulance.
Deze kaart kwam ik tegen op pinterest van een duitse SU collega.
Leuk idee he!

Heb je vragen, of wil je graag iets bestellen, geef het dan aan mij door.
Ik help je graag verder, groetjes Monique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten