maandag 6 maart 2017

Host a SAB Party

Deze maand ontvang je als gastvrouw nog extra vrij te besteden euro's als je een Verkoopparty bij jou thuis geeft.

Bij een totale verkoop op jouw party ontvang je minimaal 10% gratis te besteden euro's.
Maar deze maand komt daar €27,- extra bij, bij een totale verkoop vanaf  €275,-.

Wat moet je daarvoor doen.
- nodig 4-8 creatieve dames uit
- spreek met mij een datum af wanner de party zal zijn.
- zorg die avond voor wat te drinken met wat lekkers.
- en ik doe de rest.

Ik neem van alles mee, wat jouw gasten kunnen bekijken, ik leg uit hoe SU werkt.
En we gaan een leuke kaart maken, zodat ze ook zelf met het materiaal kunnen gaan werken.
En dan hopen we dat ze net zo entousiast zij als jij en ik. En wat gaan bestellen uit de catalogus.

Lijkt dat je leuk, wacht niet te lang. Want deze actie stopt 31 maart.
Bel of mail mij als je nog vragen hebt of een verkoop party af wilt spreken.


Een paaskaart met de Hey, Chick SAB stempelset.
Ik ben inmiddels gek op die kippetjes.

Groetjes Monique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten