woensdag 16 maart 2016

For You!

Vandaag heb ik weer een aantal nieuwe Waardebonnen gemaakt!
Het gaat nu hard met de waardebonnen van €7,50!


Alle vasten klanten bouwen vanaf vorig jaar een spaar tegoed op, heb je in totaal voor €100,- bij mij besteld! Dan ontvang je een bon van €7,50 die je weer naar keuze kunt besteden.


Wil je weten hoeveel je tot nu toe opgebouwd hebt! Vraag het mij, dan laat ik het je weten.
Deze actie duurt nog tot 31 Mei!


En de bonnen kun je inwisselen tot eind 2016!

Gebruikte materialen:

Stamps: Birthday Blooms
Paper: Birthday Bouguet DSP
Colors: Mint Macaron, Blushing Bride, Watermelon Wonder
Tools: Aqaupainter, 6 cm Scallop & 4,4 cm Circle punches
Embellishments: 2015-2017 Washi Tape, 

Let dus op !!! Tot 31 maart ontvang je bij een bestelling van €60,- nog een gratis SAB artikel, en tot 31 Mei kun je nog sparen voor de waardebon van €7,50 bij een totaal bestelling van €100,-!

Heb je nog vragen, wil je iets bestellen of weten wat je spaar tegoed is. Neem even contact met mij op ik geef je graag antwoord op al je vragen, groetjes Monique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten