dinsdag 8 maart 2016

Einde SAB & Pedal Pusher!

Eind deze maand stopt de SAB ( helaas ) alweer, wil je er dus nog gebruik van maken wees er dan snel bij!
Ik zet de 3 voordelen nog even kort op een rijtje.

~Bij aankoop van elke €60,- aan SU matrialen ontvang je 1 gratis artiekel uit de SAB folder!
  rechts op het scherm klikken op de folder.
~Als je in deze periode een verkoop party bij jou thuis geeft, en je hebt een totaal bestelling van €275,- 
  Of meer, dan ontvang je bovenop de 10% die je al ontving nog eens €27,- aan gratis SU spullen.
~en als je in deze periode instapt als SU Demo mag de voor€129,- je starterskit vullen voor maar liefst 
   €220,- ipv €175,-

Heb je vragen, een bestelling of wil je een Party geven, of zelfs Demo worden.
Bel of mail me dan even, ik help je graag verder.

Deze kaart heb ik gemaakt met de Nieuwe SAB set: Pedal Pusher.

Deze leuke set kun je voor meerdere gelegenheden gebruiken.

Gebruikte materialen: 

Stamps: Pedal Pusher, Sheltering Tree, A Dozen Throughts
Colors: Cucumber Crush, Watermelon Wonder, Soft Suede
Tools: Itty Bitty Accents Punch, Aqaupainter
Embellishments: Pearls

Morgen komen er weer de nieuwe Weekly Deals, die plaats ik zoals gewoonlijk op mijn Facebook pagina, zijn we nog geen vrienden zoek mij dan op Monique Blommensteijn.

Groetjes, en een fijne dag Monique 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten