zaterdag 7 november 2015

Pillow Box dag 7! Laatste dag

Dit is alweer het laatste bericht in de serie Pillow boxen.
Dus vandaag doen we dubbel op, en laat ik jullie er nog twee zien.


Gebruikte materialen:

Stamps: Festival of Trees
Colors: Crumb Cake, Pear Pizzazz, Real Red.
Paper: Corrugated Paper White
Tools: Tree & 4,4cm Circle Punches, Sqaure Pillow Box Thinlits
Embellishments: Silver Metallic Thread

En het laatste doosje is een echt Herfstdoosje, heel toepasselijk bij het weer van vandaag.
In Amerika is het de laatste donderdag van November altijd Thanks Giving, en laat je aan elkaar weten waar je dankbaar voor bent. En daar is deze stempel ook voor gemaakt, maar ook wij mogen laten weten dat we dankbaar zijn voor onze famillie en vrienden.


Gebruikte materialen:

Stamps: A Little Something
Colors: Old Olive, Blackberry Bliss, Cajun Craze
Paper: Season of Cheer DSP
Tools: Woodland Embossing Folder, Sqaure Pillow Box Thinlits, 4,4cm Scallop Circle & 3,5cm Circle Punches
Embellishments: Gold Metallic Thread

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om iedredag een bericht te lezen, en te zien welke Pillow Boxen ik allemaal gemaakt heb. Zelf vond ik het  erg leuk, en....ik heb nu een aardige voorraad Pillow Boxen in huis en dat is altijd handig.

Fijn weekend, groetjes Monique




Geen opmerkingen:

Een reactie posten