woensdag 11 november 2015

Advendskalander

Het leek mij een leuk idee om met de Snow Place stempelset een adventskalender te gaan maken.


Als frame heb ik een fotolijstje van IKEA gebruikt.


En als basis gebruik ik de PL Grid Cards, met een stuk bijkleurend  Cardstock er achter.


Je kunt het Cardstock aan twee kanten gebruiken, anders wordt het ook veel te dik.


Gebruikte Materialen:

Stamps: Snow Place, You've Got This, Brushstrokes, PL Day to Day
Colors: Real Red, Hello Honey, Pear Pizzazz, Night of Navy, Soft Sky
Paper: PL Grid Cads, Season of Cheer DSP, Diamonds Glimmer Paper.
Tools: Snow Griends Framelits, Little Numbers Thinlits, Banner Triple, Banner, Circle en Itty Bitty Accents Punches.
Embellishments: Ringstones, Season of Cheer Washi Tape, Real Red Cotton Ribbon.

Lijkt het je leuk om er een te komen maken, de kosten hiervoor zijn €15,- en de workshop gaat zo'n 3,5 uur duren. Bij genoeg interesse prikken we een datum. ( b.v.b. zaterdag 28 nov s'middags )
Natuurlijk kun je deze adventskalender ook in een hele andere style maken.

A.s. Zondag gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit!
Dus wil je iets bestellen geef het dan voor zaterdagavond aan mij door.

Groetjes, en leuk dat je mijn bericht kwam lezen, Monique


 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten