vrijdag 16 oktober 2015

THANK YOU Label

Gistermiddag lekker zitten stempelen en ponzen, het regende de hele dag voor mijn gevoel. En mijn voorraad bedanklabels waren helemaal op.
als klanten iets bestellen vind ik het altijd leuk om het netjes in te pakken en er een label aan te hangen.
Ik ben dan ook altijd blij als ze bij mij bestellen, en waardeer dat ook echt.


Dit zijn mijn nieuwe labels geworden, het idee komt gewoon uit de "dikke" catalogus.
En is heel handig te maken met de nieuwe Banner Triple Punch!


Gebruikte materialen:

Stamps: Fabulous Four
Paper: Cherry on Top & Go Wild dsp paperblock
Tools: Banner Triple, Itty Bitty Accents, 1/2 inc Circle Punches.

Geniet lekker van het weekend, en bedankt voor het lezen van mijn blog.

Groetjes Monique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten