maandag 26 oktober 2015

Awesomely Artistic

Met deze set maakte ik een waardebon voor mijn lieve jarige vriendin.
Ze kan dan zelf kiezen wat ze wil gaan bestellen.


Je kan bij mij altijd een waardebon bestellen of er eentje vragen voor je verjaardag bijvoorbeeld!
De bonnen zijn er in iedere bedrag vanaf €10,-.
Geef het wel even optijd door, want soms is mijn voorraad op.


Gebruikte Materialen:

Stamps: Awesomely Artistic, Fabulous Four
Colors: Mint Macaron, Tip Tap Taupe, Delightful Dijon ( 2015-2017)
Tools: Mini Treat Bag Thinlits, 1 inc Circle Punch
Embellishments: Vintage Faceted Button, Pearls, Dotted Lace Trim, Linen Thread

Komende dagen ben ik er even op uit met de kids, en zal het hier rustig zijn!
Groetjes en voor iedreen een in het Zuiden, een hele fijne Herfstvakantie! Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten