dinsdag 25 november 2014

LANTAARNTJES

Vandaag wil ik jullie twee lantaarntjes laten zien, deze heb ik van 1 vel A4 gemaakt.
En het leuke is dat als je ze plat vouwt je ze als kaart kunt versturen!


Je neemt 1 vel A4, ik heb Crumb Cake gebruikt. En die snij je in de lengte door midden.
Je hebt nu een stuk van 10,5 x 29,5 cm. Die ga je weer aan de lange kant rillen op 7-14-21 en 28 cm.
Je houd dan een strookje van 1,5 cm over. Dat is je plakstrip waar je Sticky Strip op plakt.


Nu kun je kiezen wat je eruit wilt ponsen / stansen, ik heb gekozen voor de Tree Punch en de Huisjes stans van de Home made Holiday Framelits set.
Achter het de opening plak je een velletje Vellum.


Stempel er dan de tekst en evt andere motieven op nu hij nog plat is, daarna kun je hem dicht plakken.
Ik heb er voor gekozen om in de hoeken kleine gaatjes te ponsen om er een koord door te rijgen.
Je kunt het verder naar smaak versieren, maar ik vond het leuk om het boompje en huisje wat eruit komt weer te gebruiken.

A.s. Vrijdag 28 nov houden wij hier in Geldrop een Mini Kerstmarkt bij Hout&Hofje in de achtertuin. Ik ben er met mijn kerstkaarten en andere leuke kerst spulletjes ( natuurlijk ook deze leuke lantaarntjes). Maar Hou&Hofje is er natuurlijk met haar mooie zelf gemaakte woon / Kerst decoratie's. En 4 A BeautifulDay met de handgemaakte sieraden! 


Je bent van 19-21 uur van harte welkom, wil je het adres weten stuur me dan even een berichtje!

Groetjes Monique 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten