dinsdag 18 november 2014

Get Better Quick!!!

Nu eens heel iets anders dan kerstkaartjes, een kaartje voor een zieke!
Gelukkig heb ik het niet speciaal voor een zieke gemaakt, maar om er een paar op voorraad te hebben.


Het kaartje dat ik tegen kwam was met de tekst uit de geweldige set Kinda Eclectic, maar ik heb speciaal een tekst uit de set Fabolous Four gekozen.


Leuke actie!!
Weet jij iemand die wel zo'n kaartje kan gebruiken. Stuur mij dan een mailtje, ik kies een zieke uit en stuur diegene dan zo'n kaartje.


Gebruikte materialen:

Stamps: Kinda Eclectic, Fabulous Four
Color: Hello Honey, Chocolate Chip, Tempting Turquoise, Pool Party, Strawberry Slush, Blushing Bride en Sahara Sand
Tools: Elegant en Bitty Butterfly Punch

Groetjes en leuk dat je mijn berichtje kwam lezen, Monique 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten