zaterdag 5 oktober 2013

Workshop ochtend 10 Oktober

Donderdag 10 Oktober heb ik een workshopochtend bij mij thuis!
We maken een cadeauverpakking met daarin 2 kerstkaarten met envelop.
Je kunt kiezen uit 2 kleuren, er is nog plek voor 2 personen. Als je mee wilt doen stuur me dan een mail en geef dan meteen door welke set je wilt maken. We beginnen om 9:30 uur en het duurt tot 11:30 ongeveer.
Voor wie het nog niet weet ik woon in Geldrop, deze workshop is geschikt voor iedereen die graag creatief bezig is, en neem gerust iemand mee!
Kosten zijn voor deze workshop 5,-€.
Kan je deze datum niet, of wil je graag met meer meedoen, maak dan een losse afspraak.
Vanaf 4 personen kan je een workshop bij je thuis naar eigen keus en datum met mij afspreken. 
Groetjes en een fijn weekend nog Monique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten