zondag 20 oktober 2013

Vandaag en morgen kan het nog!

Word nu een Stampin'Up Demonstratrice voor maar €25,-.
Dit kan alleen nog maar vandaag en morgen, heb je interesse neem dan contact met mij op, 
Ik help je verder. Je eerste kwartaal om zet van €300,- exl BTW begint pas volgend jaar.
En lukt het niet of wil je liever weer stoppen kan kan dat gewoon zonder  verdere gevolgen, zo kan je toch tot eind van het jaar gebruik maken van de voordelen ( 20% korting bij al je aankopen )van een Demo.

Dit is een nieuw model van de waardebon die je bij mij kunt bestellen.
Leuk voor je verjaardag of de komende feestdagen , om te geven of te ontvangen.
Stuur me een mailtje als je er een wilt bestellen, het bedag is naar jullie keuze in te vullen.Is het voor een speciale gelegenheid dan kan ik er een speciaal voor jou.

Fijne Zondag nog!.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten