dinsdag 4 april 2017

So Happy For You

Toen ik vorigeweek weer eens Pinterest aan het doorkijken was, kwam ik een mooie kaart tegen die ik eens beter ging bekijken. 


Voor de achtergrond hadden ze een vel Irresistibly Floral Specialty DSP gebruikt die ze met de nieuwe sponge roller hebben ingekleurd. Met daar over heen nog een vel vellum.  
Dat vond ik zo'n mooi effect hebben, dat ik dat natuurlijk ook eens moest maken.


Je kunt die papier op verschillende manieren kleuren, zoals op de foto hier boven.
Je kleurt het papier, en daarna wrijf je het weer met een zacht doekje schoon.

Gebruikte materialen:

Stamps: Sunshine Sayings
Tools: Sunshine Wishes, Sponge Brayers, Heat Tool
Paper: Irresistibly Floral Spacialty DSP, Vellum
Colors: Dapper Denim, Sahara Sand
Embellishments: Ringstones, White Emboss Powdes

A.s dinsdag heb ik weer een workshopochtend bij mij thuis, zin om eens mee te doen.
Er zijn nu nog twee plaastjes vrij!

Groetjes Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten