vrijdag 16 december 2016

Laatste kerstkaarten

Van de week nog druk bezig geweest om wat extra kerstkaarten te maken.
Af gelopen zaterdag stond ik op een kerstmarkt en heb daar zoveel verkocht,
Dat mijn voorraad bijna op was.

Ik,had nog niet veel gedaan met mijn papierblokje ( Warmth & Cheer DSP).
En heb daar nog 12 kaarten mee gemaakt.
De inspiratie voor deze kaarten kwamen van de BlogHop van het Artisan team van SU.

Gebruikte materialen:

Stamps: Wonderful Year, Tin of Tags
Paper: Warmth & Cheer paperbock, SU Kraft
Tools: Circle Punch

A.s. Zondag sta ik voor de laatste keer op een kerstmarkt, nu bij ons in Geldrop.
In het gemeenschapsruimte van de Akert, ( Eikelaar 2a in Geldrop )
dus als je nog zin hebt om langs te komen.
Ben je van harte welkom tussen 12-17 uur. 

Fijne weekend allemaal, Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten