donderdag 17 november 2016

Cookie Cutter Christmas Bundle

Met deze leuke bundel kun je veel kanten op.
Voor de kerst, winter & babykaartjes wordt deze set veel gebruikt.

En met de bijpassende pons, is het lekker makkelijk en snel werken.
Je hebt zo een stapeltje kerstkaarten af.

Deze kaart heb ik ermee gemaakt, misschien komt hij je bekend voor....... dat klopt hij staat ook in de catalogus. Maar natuurlijk heb ik er weer mijn eigen draai aan gegeven. 


De twee baker's twine touwtjes staan ook in de wintercatalogus.


Heel toepasselijk in deze tijd van het jaar.

De achtergrond heb ik gesponst met de witte SU inkt en de nieuwe Masks

Voor €7,50 ontvang je alle vier de mask, leuk om mee te sponsen. 
Maar je kunt ze ook door de Big Shot halen om te embossen.

Verder heb ik nog een stukje Vellum gebruikt.

Ik ga hard verder met mijn voorbereidingen voor de kerstmarkten, en zo als altijd hou ik jullie op de hoogte waar ik naar toe ga. Hopelijk zie ik jullie daar een keertje. Groetjes Monique 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten