vrijdag 20 maart 2015

Wetlands & Mini LenteMarkt

Deze keer eens een hele andere kaart! Gemaakt met de set Wetlands uit de Dikke Catalogus!
Als je van de natuur houdt is dit echt een hele leuke set, wil je hem nog bestellen wacht dan niet telang want, wij weten niet of die weer in de nieuwe catalogus staat. En dat is elke keer weer spannend.
Wat komt er terug, en wat komt er voor mooie nieuwe dingen bij!


Voor deze kaart heb ik gestempeld op Naturals White papier, dit is een wat dikker papier met een werkje erin. De kanten van zowel dit papier als de Very Vanilla heb ik eerst gekrabd en daarna gesponst met Crumb Cake inkt. Met behulp van een post-it papiertje maak je een lijn met sponsen op de voorkant. En doormiddel van een Stamp-a-majig heb ik de vogels recht op de lijn kunnen stempelen.

Gebruikte materialen:

Stamps: Wetlands, Gorgeous Grunge
Color: Costal Cabana, Crumb Cake
Tools: Stamping Sponges, Stam-a-majig 
Embellishments: Linen Thread, Metal Button
De veertjes heb ik bij Intratuin gekocht!

Morgen, Zaterdag 21 Maart start de Lente, en daar hebben we zin in.
Daarom houden we bij Hetty van Hout&Hofje een MINI LENTEMARKT van 14-17 uur!
Hetty is daar natuurlijk met haar zelf gemaakte veelal houten woon decoratie's, Mariette van 4A-Beautyfulday met handgemaakte sieraden, en ik zelf met kaarten, Labels en kleine cadeautjes.
Kom gezellig langs en neem andere mee!
Weet je het adres niet, stuur mij dan even een berichtje!

Groetjes en hopelijk tot morgen! Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten