maandag 8 december 2014

Even heel iets anders & nog een kerstmarkt!

Vandaag even een heel ander kaartje dan jullie van mij gewend zijn.
Ik zag dat ik de set Wetlands nog ongebruikt had liggen, en daar wilde ik gauw verandering in brengen.


Het is een algemeen kaartje geworden, die door zijn naturel uitstraling voor veel gelegenheden gebruikt kan worden. 

Gebruikte materialen:

Stamps: Wetlands
Color: Soft Suède, Crumb Cake Paper, en Baked Brown Sugar, Hello Honey ink
Paper: Naturals White,White Vellum
Tools: Aqua Painter, Four Feathers Dies 
Embellishments: Linen Thread, Basic Metal Button

A.s. vrijdag 12 December sta ik voor de tweede keer op de Creatieve Kerstmarkt in Geldrop!
We starten om 19:00 uur en zijn open tot 21:30 uur. Kom gezellig langs wij zorgen voor warme Choco!


Groetjes Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten