maandag 16 december 2013

Teamdag!

Gisteren hebben we een hele gezellige teamdag in Den Haag gehad.
Veel info lekkere lunch en 3 Make& Take's gedaan.
En samen met de andere dames Swaps geruild , altijd leuk om te zien wat andere weer gemaakt hebben.

Ik had een klein doosje met de nieuwe Envelope punch Board gemaakt.
Met daarin een kleine bedel en een kerst wens.
Voor het doosje snij je een stuk papier van15x15 cm.
Die punch en score je dan op 5 en 10 cm aan elke kant.
Zijkanten inknippen en vouwen.
Lijkt het je ook leuk om met een punchboard te werken, kom gerust eens langs.
Bestel je er een in december, januari of februari, dan krijg je er een gratis workshop bij van mij.
Dan laat ik je zien wat je er allemaal mee kan maken, en dat is veel meer dan alleen maar enveloppen.
Heb je interesse in deze punchboard of andere SU producten mail of bel me dan.
Leuk dat hè op mijn blog kwam kijken, groetjes Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten