woensdag 20 november 2013

Voorbereiding!

Deze weken ben ik druk bezig met de voorbereiding voor de komende kerstmarkt!
De eerste is klein maar erg gezellig bij Hetty onder de veranda, zij maakt erg mooie houten kerst en home decoraties. Ook Mariette zal daar staan met haar handgemaakte sieraden. En dit jaar ben ik daar ook aanwezig met allerlei spulletjes gemaakt met Stampin'Up. Kerst en gewone kaarten, labels cadeauverpakking en nog meer. Kom je ook langs het is vrijdag 29 November van 19:30-21:30 uur!
In Geldrop bij Hetty in de tuin, wil je het adres weten stuur me dan een mailtje dan geef ik je het adres.
Op deze foto kun je alvast iets zien wat ik heb gemaakt, kleine kerst traktaties voor bv. op je kerst tafel! Ik zou het leuk vinden om je daar te zien, groetjes Monique 


1 opmerking:

  1. Wat zijn ze leuk Monique. Ik had die stokken ook al gezien en dacht om daar wat leuks mee te maken. Helaas geen tijd gehad. Gezellige groetjes en je hoort wel hoe de beurs geweest is. Ik hoop dat we elkaar in Januari zien. Dan kunnen veel meer mensen. Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen