dinsdag 10 september 2013

S.U. Challenges

Met deze kaart doe ik deze week mee met de S.U. Challenges.
De opdracht was een kaart te maken met Washi Tape.
Dit gebruik ik bijna nooit, dus leek het mij een goed moment om dat te veranderen.

Ook wil ik laten zien hoe leuk de stempelset Papillon Butterfly is.
Deze is in de aanbieding. Als je de Bundle Biity Butterfly pons en de stempelset Papillon Butterfly  koopt krijg je 15% korting.



Wil je meer weten over Stampin'Up of wil je iets bestellen, stuur me dan een mailtje, ik reageer zo snel  mogelijk.
Leuk dat je op mijn blog kwam kijken!

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje geworden. Washitape is leuk he? je hebt het prachtig toegast. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik eigenlijk ook nooit washi-tape. Maar ik vind het wel ontzettend leuk. Gezellig dat je meedoet met onze SU-challenge. Je hebt een leuke creatie gemaakt. En bovendien is zo'n challenge ook nog eens een goede manier om uitgedaagd te worden! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje geworden!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje! Ik blijf een zwakte hebben voor de vlindertjes. Tevens ook een hele mooie kleuren combinatie. Bedankt voor het meespelen bij SU-per Challenges.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen