zondag 11 augustus 2013

OH-Hello world!

Met veel trots en plezier toon ik jullie mijn Blog site Stampin’ Together! Sinds 1 augustus ben ik met veel enthousiasme gestart als Stampin-up demonstratrice.
  

Op deze site wil ik mijn belevenissen en creaties met jullie delen en hoop zo een inspiratie voor jullie te zijn.

Stampin’ Up (SU) bestaat al 25 jaar in USA en sinds 5 jaar in Europa. Afgelopen oktober is de verkoop in Nederland gestart. Als je op de foto van de catalogus klikt kan je erin bladeren, en zien wat SU allemaal verkoopt.

Deze toepasselijke kaart heb ik gemaakt met het Afternoon picnic designer paper, O-Hello en Mixed bunch stampset en de Blossom Punch. Allemaal producten van SU die in de catalogus staan.
Deze kaart is een serie van 3 en de komende week laat ik jullie in de volgende Blog berichten de andere kaarten zien!  
Groetjes Monique.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten